أسما شريف منير تشكر في زوجة والدها: حبيبتي بتفهمني وبتحس بيا

Abdo
منوعات
Abdo22 أكتوبر 2020آخر تحديث : منذ 3 أشهر
أسما شريف منير تشكر في زوجة والدها: حبيبتي بتفهمني وبتحس بيا

نشرت الإعلامية أسما شريف منير، أبنه الفنان شريف منير، صورة جديدة لزوجة والدها “لورا”، عبر حسابها بموقع التواصل الاجتماعي وتتبادل الصور والفيديوهات القصيرة “إنستجرام”، وظهر من خلال المنشور مدى حب وتعلق أسما بزوجة والدها، بالإضافة إلى أن علاقتهما سويًا علاقة مليئة بالحب، حسبما نشرت أسما وتستفسر عن ” أومال فين الحوافر والعيون الشريرة، مش مرات أب؟”.

وكتبت أسما شريف منير، رسالة حب لزوجة والدها الفنان شريف منير،: “الست الجميلة اللي في الصورة دي هي (لورا) مرات ابويا، ايه ده هو في مرات أب حلوة كده اومال فين الحوافر و العيون الشرير مش مرات اب؟ يبقي اكيد لازم تكون شريرة و بتعذب الولاد و بتشغلنا في البيت هههه، ده اللي المجتمع و الافلام ديماً بيصدروا بس الحقيقة إن الست دي من اطيب و اجمل و اجدع الستات اللي في الدنيا”.

وتابعت: “عمرنا ما اتخنقنا يمكن اختلفنا مرة بس عمرها ما اتعدت على حقوقنا ولا التزمات أبويا لينا أو إخواتي وبناتي عشان هما صغنانين هي عيلتي وحبيبتي”، مشددة على أنها حال وجود تخاصم بينها وبين والدها تقف زوجته بجانبها، مضيفة :”بتقف جنبي حتي لو هيتخانق معاها أنا وهي أصلًا شخصيتنا قريبة من بعض بتفهمني وبتحس بيا أنا عمري ما اتكلمت عنها عشان هي بعدت عن الأضواء من زمان”.

رابط مختصر

اترك تعليق

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *


شروط التعليق :

عدم الإساءة للكاتب أو للأشخاص أو للمقدسات أو مهاجمة الأديان أو الذات الالهية. والابتعاد عن التحريض الطائفي والعنصري والشتائم.